HTML

Tom Kaulitz naplója

Nehogy félreértés essék...TOKIO HOTEL FAN vagyok:) Csak mivel még sehol nem láttam ilyet gondoltam jó lenne írni egy olyan naplót mintha valamelyik TH-s személy írná és mivel Tom a kedvencem gondoltam az ővé lesz ez a napló =) Jó szórakozást! Puxxa! :) (L)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2007.augusztus 14.

2007.08.14. 01:07 tokio_hotel_fan_girl

Kedves naplóm!

Ma írok neked először,mert gondoltam mostmár ideje lenne megosztanom a néppel hogy telnek a napjaim.

Hát...most ugyebár hajnali 1 óra van,ezért a tegnapi napomról mesélek neked,mivel ebben a 45 percben nem sok minden történt velem.

Szóval tegnap koncertet adtunk (hát hol máshol) mint Franciaországba.Már kicsit unok itt lenni,de sok jó csaj van.Szóval a koncerten nagyon sokan voltak mint mindig...hát igen!Mi már csak ilyen nagy sztárok maradunk! Aztán a koncert előtt 4 csaj találkozhatott VELÜNK.

Ott vártak minket egy szobában aztán mikor beléptünk az ajtón az egyik csaj sírógörcsöt kapott meg össze-vissza sikítozott.Hát eléggé röhejes volt de persze ő is kapott azért autógrammot.Le kellett ülnünk beszélgetni velük bár nekem nagyobb kedvem lett volna megb*szni őket.Dehát csak beszélgethettük.Szóval az a bőgös csaj ült pont melettem és elkezdte ott szorongatni a kezem én meg csak röhögtem rajta.Aztán bejött egy nő  aki interjút kért a lányoktól(de miért nem tőlünk?mi vagyunk a sztárok...)!Aztán a riporternő megkérdezte tőlük hogy ki a kedvencük,erre a bőgő csaj abbahagyta a sírást és elkezdte ordibálni hogy TOM!TOM!Aztán meg "beleugrott" az ölembe.Meg az ordibálta hogy FICK MICH meg ilyeneket.Hát ellégé dug*tnékom volt de gondoltam leveszem a felsőm azt megint rájön a sírógörcs,aztán mit kezdjek én vele?Így hát szóltam Sakinak aki leszedte rólam a csajt.

Kezdődött a koncert.Hát ilyen még SOHA nem történt velem kedves naplóm! :'(

Képzeld el!

Megyek fel a színpadra,gitározom az Übers Ende der Weltet és akkor egyszercsak észreveszem hogy repül felém egy plüssegér!Én meg úgy megijedtem hogy hirtelen azt sem tudtam hogy hol vagyok és elkezdtem futni az egér elől.(ez titok,de én nagyon félek az egerektől...eddig még senkinek nem mondtam el).Szóval futottam az egér elől abbahagyva a gitározást.Aztán mindenki engem lesett hogy mi a bajom.Hát képezlheted milyen ciki volt!Holnap biztosan ott leszek valamelyik újság címpalján. :/ Fantasztikus!  De aztán egyszercsak észbekaptam és folytattam a gitározást,azaz újrakezdtük a koncit.Hát..ez van!

Billék meg persze egész uton a hotelig ezzel szekáltak.Nem mintha ők nem félnének semmitől,csak nem merik bevallani.Kis hülyék.  :)

Aztán este ott várt minket pár csaj a hotel előtt,persze hogy mind feljött volna,de mivel tiszta ciki volt ez az egeres sztory én inkább a hátsó bejáraton mentem be nehogy még valamelyik fan ott elkezdjen cikizni vele.

Hát..körübellül ennyi történt velem ma,nem sok minden!Majd írok holnap is naplócskám! 

Tom:)

 

 

24 komment

Címkék: tokiohotel bill tom th georg gustav

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkaulitznaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr23139425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Böbe 2007.09.26. 21:37:56

szeretlek Tom

Böbe 2007.09.26. 21:39:43

Tudom hogy nem te vagy az igazi de én szeretem Tomot !!!!!!!!!!!

dido · http://www.gportal.hu/portal/billbaby-tombaby-fan/ 2007.10.12. 19:34:25

hát ez nagyon jó volt! gatula aki kitalálta! nekem naon teccet!

Zsuzs 2007.10.22. 19:24:12

Sok TH-s blogot olvastam már de eddig ez a legkirályabb (és a legtöbb idő elolvasni mert közben 6-szor röhögő görcsöt kaptam):))
Csak így tovább !!!!!!!

Királylány 2007.11.09. 15:19:46

bla, bla, hiiiiiiihiiiiiiiiiii, anyám, hihiiii, nehéz eset....... hiiiihihii, vicces, huuuh, anyám! bla, v. vagy blablabla,....

Gabi 2007.11.12. 12:48:01

hjuuuuj hat meg mindig konnyezik a szemem a rohogestol mikor olvastam olyan rohogogorcsot kaptam na hat le a kalappal aki kitalalta ez nem semmi nagyon jo a humora csak igy tovabb ugyi vagy:DDDD

AngelBridget 2007.11.20. 19:18:00

Hihihi. Ez nagyon vicces. Végre olvastam valami hülyeséget Tomról. Eddig csak Georg-ról olvastam naplót, de az picit durva volt, mert egy anti írta, de attól még voltal benne jó részek. Reméllem írsz még ilyet. Szeretnék még párszor röhögőgörcsöt kapni.XD

barby 2007.12.10. 19:45:24

sziasztok szerintem is jó kis történet volt tudom hogy nem te vagy az igazi Tom de én nagyon szeretem !!!!! olyan kis cuki :-) millió csók

Királylány 2007.12.11. 18:10:36

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagyon hurry!!!!!!!
nagyon tök jó!
tényleg
én is luwolom Tomot, de naooon

Vki 2007.12.31. 14:02:00

Szerintem tok cuki volt ez a szöveg csak Tom cukibb !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!IMÁDOM TOM BABÁT TELJES SZIVEMBŐL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vicces volt a szöveg amit TOM írt főleg az egeres az cuki volt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fridi 2008.01.28. 12:37:37

szerintem bazi jo volt és ugyis imádom tomot amugy én is félek az egerektöl!!!!!!!!!!!!!!!!!:.)

Hay-mogalina 2008.02.23. 17:12:09

Hát én röhögő görcsöt kaptam alig kaptam levegőt közbe meg a többiek hülyének néztek de megérte

emoke:* 2008.05.09. 12:42:38

jo vagy tom csak igy tovabb te vagy a kedvencem

orgován réka 2008.05.10. 16:28:00

nagyon jo a napló!!!!!!!!
ja és én is retegek az egerektől!!!!!!
egyszer az udvaron láttam egy egeret és 1 honapig féltem kimeni az udvara!!!!!!!!!
szovak ez van!!!!!!
valaki fél valaki nem!!!!44

Nebula // ~Ann~Szidke 2008.05.22. 19:14:46

sztem is tok jo
nagyon teccik
remelem meg irsz ilyeneket :)ha igen akkor nagyon varom :)
ugyi vagy
puszka mindenkinek :*

Nebula // ~Ann~Szidke 2008.05.22. 19:15:43

ja és ha valakinek van kedve elolvasni: ann-life.blog.hu -ez az én storym :)

Anasztázia 2008.09.21. 12:10:03

Imádlak Tom és később elviszlek Tokióba a többiekkel együtt!!!!!!!!!!!!!!!!

THgirl 2008.10.23. 14:46:45

Tom?? ő nemtom:D

Zsúú 2009.06.16. 23:18:00

Ti elhiszitek, hogy ő Tom?
Hogy lenne már ő?
Nem is szokott naplót írni.. főleg nem ilyet írna a végére,hogy: naplócskám..
Meghogy ez az egeres rész.. ezsem igaz.. Tom nem ilyedős falyta.. ezt egy csaj írta.. Meg figyeljetek már.. magyarul van írva.. meg nem szokott ilyeneket mondani, hogy hát ''mivagyunk a sztárok'' nem ilyen nagyképű..
Nah csak ennyit akartam megosztani.. Remélem felfogtátok..
Sziasztok..^^

zsazsa333 2010.03.11. 16:00:15

EZ NEM TOM!!!Egy bnőm Tommal jár most és nem Tom írta ezeket hanem egy h...csaj.Ugyan már ilyen naívak vagytok?Tom nem tud ilyen jól magyarul.És nem fél egy plüss egértől+nem ilyen bunkó állat!

Tom Kaulitz girlfrend 2010.03.11. 16:17:19

@zsazsa333: hát jah ez tuti nem Tom...és igaz h soha nem lenne ilyen bunkó egy rajongóval és senkivel sem...én nagyon jól ismerem Tomot...És ez csak egy kitalált sztory amit egy rajongó írt

zsazsa333 2010.03.11. 16:22:21

Tom Kaulitz girlfriendről beszéltem ő most épp vele van és írj MSN-en!!!
süti beállítások módosítása